måndag 10 februari 2014

Lyssna på ditt hjärta

Ni som känner mig vet att jag är en väldigt bestämd och envis människa. Har jag väl satt något i verket så bara är det så. Jag gillar inte ringar på vattnet, jag gillar det kort och koncist enligt ramar och regler. Ja förutom kärleken då som jag nu vid vuxen ålder kan förstå i sin tur kan liknas vid en tonåring som inte alls vill följa och anpassa sig utan som smyger ut om nätterna och lever för stunden. Precis så skulle jag vilja likna min kärlek. 

Ja det har varit ett omtumlande år och jag har varit både älskad, hatad, kär, förtvivlad och panikslagen. Slagen. Men slagen av kärlek. Nykär mot trygghet. Trygghet mot hjärtslag. 

Nähä jag får väl svälja ner filen och de iskalla bananerna i den. Hatar kylskåpskall frukt. Älskar hon som lägger in den:-) 

Tisdag. Inte min favoritdag. Ont i magen idag igen. Hoppas läkarna hittar snart var det är. Tröttsamt delux. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar