torsdag 13 februari 2014

Har lust att skriva fula ord

Men det gör jag ej. Idag. Dag full av lärdomar, nya prövningar och nya saker. Natt full av ilska, irritation och magont. Kväll. Tjejen kommer hem med rykande färsk suhi... 

Efter en väldigt kul lärorik dag på jobbet sitter jag nu hemma i soffan. Jag lär mig nya saker varje dag. Att tolka avtal, förhandling och förhandlingsgång, tänka innan man talar och att bli ännu bättre på Excel!  Men idag var magen full psykiskt av massa skit som måste ut varav jag ökade på mina km i löparskorna upp mot milen:-) Snart snart där! Så skönt att komma ut. De nya kläderna satt perfekt och andades perfekt! Perfekt var det.

Imorgon åker jag och Sandra till Göteborg för att fira att ja precis ja just det. Kanske bara oss. Det och typ äntligen få unna oss en riktigt bra champagne. Att vara ihop med en vinexpert har sina för och nackdelar men nu har vi sparat ihop vinkassan så att vi skulle kunna köpa oss en bra flaska! Wiho! Weekend. Blir mys på tåget upp och sedan sova ut imorgon! Lyx! Japp helgen går vilan, kärleken och champagnens tecken. 

Pence out och krama och pussa nu sönder alla imorgon! Love you all 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar