lördag 22 februari 2014

Jag har fått jobb:-)

So it's official - jag har fått jobb! Sträcker fram höger hand och säger; Ida Bergman - driftchef med personalansvar. 

Så detta kommer jag fira med semester:-) Ha ha. Har inte haft ledighet på flera år, 4 år sedan sist tror jag minsann. Så i april blir det nog en resa av något slag för att fira. 

Igår kom Lovisa ner från Stockholm på spontanbesök:-) Så fantastiskt kul. Detta firade vi med god mat och lite öl. Som vanligt var vi så trötta att vi somnade kl 21 i soffan. 

Idag har vi varit i Skrylle och grillat korv. Det tog ett tag att få eld men sedan blev det korvfest! Själv festade jag på sojakorv - en såndär höjdare. Busade på lekplatsen sen fick vi åka hem då barnen behövde göra toa... 

Lite fika med frukt och nötter sen spel. Värsta Goa lördagen. Känns för bra för att vara sant att njuta av vardagen - helg och för första gången på länge känna mig nöjd och 100%glad. 

Mello ikväll men ja tycker musik och manus suger men en bra ursäkt att äta gotte:-) 

Fin lördag på er!!!




2 kommentarer: