lördag 8 februari 2014

Börjar sakna de redan

Ja då har man haft barnen sedan förra torsdagen och imorgon är sista dagen med mina hjärtan. Saknar de redan men då jag har ganska mkt inplanerat för veckan som kommer så kommer det förhoppningsvis gå fort tills jag får träffa de igen! 

Idag har vi hunnit med ett snabbesök på Ikea och köpt Ella en madrass och kisskydd, nästa omgång kör vi blöjfritt på natten och testar och utvärderar. Alla barn är olika och fungerar på olika sätt. Men när hon nu vägrar blöja på natten (ja på kvällen) så testar vi. 

Dagen idag spenderades hos familjen Malm i Bunkeflo och det bjöds på lasagne och kaffe:-) Barnen lekte så bra med alla fina leksaker så nu ikväll är de helt slut:-) 

Jag spenderade min eftermiddag hos frisören så nu är jag blond igen! 
Imorgon bär det av till skogs med grill och varm choklad:-) skönt att äntligen ha helg! 

Nu: mission att lägga barnen. Eller sa jag två exade små sockerstinna bus med klibbiga fingrar och en stark inbyg bortsa-tand-ångest??? 

Mello!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar