måndag 23 december 2013

Strålande jul och familjemys på schema

Äntligen är det jul! Längtar efter mina barn oerhört. Kommer kännas väldigt ledsamt att fira utan de och det kommer säkert komma en massa tårar som Sandra får torka mellan varven av köttbullar och tomtar. Men de kommer ju den 25. Då kommer även pappa och på annandagen när han har åkt kommer mamma. Dagarna tre är planerade på schema! Imorgon är det julafton och jag minns exakt vad som kändes för ett år sedan och jag känner hur jag kommer minnas denna dag. 

Men allt blir bra:-) Det blir helt enkelt vad man gör det till! 

Imorgon drar vi till Osby för att mysa. Känner redan nu hur min kropp slappnar av och mumlar något om 8 dagars ledighet. Lycka! 

Inleder ledigheten med egna biffar, slå in de sista paketen och film under täcket! 

God Jul alla kära läsare! Ät och mys! Kramas och kyss! Jul jul! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar