onsdag 27 november 2013

Snart börjar allvaret

Heltid. Smuttar på ordet och kan inte annat än svälja den bitterljuva smaken:-) Ska bli spännande att se hur mitt icke- morgonpigga jag ska lyckas vara PÅ jobb kl 7 men jag får tänka att det är värt det de dagar jag singlar ut lite tidigare de veckor jag har barnen. Livet aaaaa. 

I söndags hade jag och S en riktig boost dag med brunch, film, tvätt och bakning. Helt underbart att ladda batterierna! 

Veckan har gått snabbt med dagisbesök på Villes avdelning, läkarbesök för Ella som trillat och slagit upp vid ögat samt en massa i skolan. Måste bara hitta tiden för att hinna med skolan. 

Idag har vi varit på studiebesök på ett välkänt bemanningsföretag och det var otroligt lärorikt. Jag älskar verkligen möjligheterna som erbjuds en som student! 

Ikväll står handling på schemat och förhoppningsvis (om jag inte somnar i soffan) ost och kex. 

Min syster kommer till helgen och då ska det mysas:-) Längtar otroligt. 

Quick update av ens liv. Dagarna flyger förbi men försöker lära mig stanna upp och njuta i nuet. 

Igår köpte jag ett par paljettshorts till Britneykvällen:-) äntligen fann jag ett par! Nu är det bara hatt kvar! 

Ha en fin onsdag alla! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar