tisdag 5 november 2013

På date en tisdag

Förtrollande kväll med fantastiska smaker. Efter en intensiv dag på jobbet lutade det igår åt mjukisbyxor och mackor hemma i soffan men jag tog mig ändå i kragen och slet mig loss från samboträskets stora käftar. Mötte flickan på tåget och sedan strosade vi runt under stjärnorna i Lund. Det blev att vi gled in på Klostergatans vin och delikatess! Gud vilken god mat och vilket fantastiskt vin du valde älskling:-) alltså tror inte det finns ngt vackrare än när hon får det där koncentrerade uttrycket i ansiktet och ögonbrynen rynkas en aning när hon smakar av vinet;-) Mitt hjärta slår så hårt men jag maskerar det alltid genom att le coolt tillbaka! 

Efter det gick vi till en ölbar nere i en källare och avnjöt varsin - öl ja!!! Många skratt, pussar och rapar senare åkte vi hem och jag insåg att livet ibland är ganska lättlevt. En resa börjar kanske ta sin form. Mycket hänger på ledighet samt  om billiga flyg kan hittas. Vi har just nu bara en önskan - att komma bort. Långt bort från alla andra och bara vara. Inga telefoner. Inga bloggar. Inga sms. Bara vi. Jag behöver slappna av. 

Tofflorna på date. Ha ha. 

Onsdag idag ja. Imorgon börjar jag i ottan  på industrin men det ska nog gå bra:-) måste somna i tid ikväll. 

Ha en fin dag allesammans! Snart tar vi helg så kämpa på! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar