fredag 1 november 2013

Mot helgen och vidare!!!

Fantastisk känsla att sluta tidigare idag! På väg hem mot ett städat hem och glad flickvän och hämta underbaringarna på dagis för fredag!!! 

Idag har mina filmer kommit som jag beställt! Rea på Ginza!!! Köpte Batman, Hotel Transylvania, Dumma mig och Big fish. För er som inte vet så älskar jag ju film! Nu när TVn är uppe i sovrummet och surroundsystemet inkopplat i vardagsrummet så är det ofta film! Igår låg jag och skrattade till Madagaskar 3! Har ni inte sett den se den!!! Jag älskar djur som pratar;-) 

Ikväll blir det att laga middag med oxfilé och rödvin och ja ikväll är jag värd ett extraglas då Bamsegympan 9.00 uteblir! 

Imorgon kommer även Fia till Dallan för skogs/deeptalkpromenad i Skrylle. Dags att röra på kroppen. Gud svettas redan av min löptur från tåget. Ingen feber idag men hostig så det får la bli en tantpromenad:-) 

På söndag kommer svärföräldrarna på middag och då ska vi baka:-) mått av tapet ska också tas! Ja ni hör ju - hela inlägget fullständigt osar hemmys och kärlek! Jag har köpt pärlor till barnen så jag ska även leta upp strykjärnet och fixa upp konst på väggen i form av pärlplattor! 

Nästa vecka doftar redan nu mkt jobb men ska bli kul att tjäna lite flis. Åh 7 dagar kvar till London också! 

Nog med kämp. Nu tar jag helg. Peace out och sträck på er själva istället för att säcka ihop! Heeelg!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar