torsdag 4 september 2014

Familj här och familj där

Ja dessa senaste dagarna har varit intensiva- mycket på jobb och även en del efteråt. Jag har haft spinningpass, jag och Sandra har varit på bio och jag har idag fikat med en gammal vän. Saker man måste hinna med och passa på att göra då man är barnfri. 

Igår var jag även uppe en liten stund och hade med mig bageriköpta bullar till barnen. Saknade de enormt så jag var tvungen att boosta lite. Barnen målade varsin teckning till mig och blödig som jag är grät jag en skvätt av lycka när jag tittade på de i bilen där jag sen satt ensam. Ville hade målat sina båda familjer och delat upp de med en linje. Under linjen fanns vår familj med alla, blommor och hjärtan! Sen en regnbåge över:-) medan Ella målade mig med en bebis som tillbehör... Ja ingen bebis här än på ett tag bara en glad mage:-) 
Jag och bebis...

Ikväll är det ridning så det blir hem en snabbia och byta om sen köra mot ridningen. Längtar att krypa ner ikväll bredvid Sandra och sova:-) Ganska intensiv vecka. Imorgon har jag tagit föräldraledigt då jag ska hämta recept till Ella i Lund. Men förhoppningsvis hinns en utflykt med! 

Nu helg:-) hoppla på jag hoppas vi får galoppera ikväll

Finaste killen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar