torsdag 17 juli 2014

Ystad med mamma och Sandra

Idag har vi varit i Ystad och myst. Vi strosade och kollade rea men plånboken fann inget att öppna upp sig för. 
Vi år vegomat på ett supermysigt café med röda linser, glasnudelsallad och soppa! 
Mums. Åt dock en liten brödskiva (3v sen nu jag åt gluten) och fick lite svullen mage (inbillning?) 

Mams
Sandra

Jag gick och kollade lite födelsedagspresenter på stan
Och inser att jag blivit tant när jag önskat mig ovanstående skål - med tillhörande visplock till:-) 

Ganska cool "tant" ändå

Annars så har dagen varit väldigt "tuff". Gjorde en väldigt svår sak idag som nog var det modigaste jag gjort - mer om det sen kan inte avslöja allt nu. 

Ja annars så händer det väldigt mycket nu. Barnen njuter av semester med mamma Kola och har blivit mycket gladare och spralligare, jag och Sandra har köpt nya köksstolar och imorgon blir det att kolla på nattduksbord. Vi ska även köpa en ram till en ny poster jag köpt i svartvitt på en "hen-kanin" ha ha. Känns kul att fixa till hemmet men snart är vi så nöjda att inget mer behövs göras!!(???)
Damp? 

Imorgon blir det långfrukost igen och sen iväg till havet! Sandra gillar att ligga kvar medan jag vill upp så fort jag vaknar och anfalla dagen med semester - och snedlugg (morgonens klassiska outfit) 

Ha en fin dag allesammans! Ut och njut! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar