söndag 27 juli 2014

Födelsedag

Hipp hurra för mig! Har firat en av mina bästa födelsedagar någonsin. Dagen började med sång och paket av Sandra i Kalmar ensamma efter en fantastisk kväll då vi åt middag på Kalmar Hamnkrog.
Vackra kvinna
31 år alltså:-) 

Fina paket! Fick klocka, underkläder, necessär och läppstift! 

Väl hemma där morfar Benny hade haft barnen för natten hade Ville piffat min födelsedagsstol och bäst av allt - Sandra hade varit med barnen i stan och de hade fått välja precis vad de ville på Åhléns. Ville hade gett mig två vita fåglar (salt och pepparkar) som skulle vara jag och Sandra, sedan en burk med lock som jag skulle ha sås i sa han:-) Ella hade slagit på stort och köpt två små höns, en jordglob och en tidning! Söta ungar alltså 
Underbara presenter! 
Födelsedagspussarna blev många

Pappa och barnen hade bakar bullar! 
Trötta barn hem i bilen efter badat i poolen, hoppat från trampolin, hoppat studsmatta och slagit in paket:-)

Japp 4 v semester bakom en och fina dagar i Timmernabben. Härligt. Nu kötta 5 dagar sen har jag 1 v föräldraledigt innan barnens sommarlov är slut och ny förskola ska invigas. 

Barnen lämnade vi av hos Carola ikväll och även om jag saknar de redan ska det bli skönt att fokusera på jobb, spendera kvällarna med att kolla inredning och vila samt att packa upp väskor och framkalla kort! 

Imorgon skriver vi kontrakt på nya radhuset. Heja vad spännande. Handlade idag två handdukar från saga form som ska få hänga i nya köket


Livet leker. Att ha min fina familj, någon här, någon där känns ändå bra för det är dagar som dessa som man vet att de älskar en! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar