måndag 14 juli 2014

Underbara semester

Vecka 3 på semestern har startat med Regn men jag och Sandra sitter inne och dricker kaffe. Idag ska vi kolla på stolar till köket då jag har beslutat att sälja mina Shellstolar då jag tycker de är för låga! 

I veckan stundas bio, räkor, Helsingborg och Danmark. 

Imorse lämnade vi av Ville. Vi hade honom en natt ensam och igår var vi på bio och han fick lov att somna till VM! Stora killen
Glad över att ha mamma för sig själv

Naanig VM kille

I lördags var vi i Osby hos Sandras föräldrar och Ville var ju kvällens höjdpunkt då både Ebba och Nea ville leka med honom! 

Vilopaus;-) 

Ebba i sin coola ironmantröja som hon vill ha och impa på Ville


Altanhäng

Godaste salladen på vespa i fredags 


I fredags kollade vi in Malmö jag var på jakt efter en födelsedagspresent! Och ja vi hittade en men får ju vänta i 2 v till...

Nej nu mer kaffe och mer semester

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar