tisdag 29 juli 2014

Tillbaka på jobb

Ja efter 2 dagar på jobb är man ganska slut så idag fick det bli hemmamys eller hemmamus:-) (som man kan säga på lesbianska) 

Igår var mamma här och vi åt god grekisk sallad och kollade på film och åt bananglass. Vi hann även med att kolla in vår nya lägenhet:-) Jag längtar så efter att få inreda barnens rum och jag har redan hittat 2 begagnade sängar på Ikea till de. 

Jag vill helst ha trä, vitt och grått sen inreda med varma färger i lägenheten. Lite som vi har det nu men kanske en aning lugnare färger. Gillar turkost också. Och rosa... Ha så mkt för det lugnet.

Var uppe en sväng hos Carola och pussade barnen hejdå för imorgon åker de till Stockholn för att fira Pride och träffa Mona! Så skönt att kunna komma upp 15 minuter och boosta sen kunna åka hem och barnen är glada. 

Vi ska även stå på loppis ihop i aug varav vi gjorde det sista av "bodelningen" - bebiskläderna! Vi tog och delade upp det vi inte skulle sälja och ja även det blev en del. Så nu hoppas jag att få mkt sålt den 10 aug i Lund så pengarna kan gå till nöjen med barnen. Så gjorde C och jag innan. Vi sålde på loppis och de pengarna gick till simhallsbesök och bio. 

Nähä om man skulle laga maten klar tills kärleken kommer hem! 

// slut som arbetare #2 dagars jobb

Tillbaka på jobb

3 kommentarer:

  1. Vart är det loppis i Lund den 10:e? Älskar att gå på loppis :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättestor bakluckeloppis vid frs och frosta arena vid parken

      Radera
  2. Aha, tack för tipset!

    SvaraRadera