tisdag 8 juli 2014

To da beach

Sommarlov! I bastun aka vårt lilla stenhus hade vi bestämt att bada stod på menyn! Men till vår förvåning började det regna imorse vid 10 när bilen var fullpackad med tre barn, kylväska och badkläder! 
Ella ledsen för regnet. Eller? Förmodligen bara 3 års trots! 
Men iväg kom vi i allafall mot Lomma. 

Bad pågår
Ella testade stenarna
Climbing

Barnen fick bullar och mackor till mellis sedan hade vi med oss kycklinggryta. Själv går jag in på dag 10 imorgon med glutenfri kost och det går bra. Bra men väldigt svårt. Det är typ mjöl i allt! Men min mage är numer bara normal dvs jag slipper se ut som ok jag vore gravid. Så jag ska kämpa vidare. Försöka byta ut mer mot soja och kämpa på med brödria alternativ. Heja mig! 

Imorgon blir det storutflykt! Vi ska nämligen till Bakken i Danmark! Väskan är packad med tålamod och vatten. Ella är inne i en fantastisk 3 åra trots där hon ska göra allt själv och skriker högt (även offentligt) när hon inte får som hon vill. Exempel: gå ut med skor i framsätet i bilen, smälla igen dörren med handen på sidan av dörren (how stupid), slicka smör från bordet, inte gå och lägga sig och att gå barfota i affärer... För att nämna några...

Nu fotboll! Hatkärlek. 
Naaniga små


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar