söndag 1 juni 2014

Moment 22

Ja igår var en riktig moment 22 dag. Egentligen hade man velat vara hemma hela dagen och sova och vila men barnen slår ju ihjäl varandra i soffan efter 1 h så man måste ju iväg. Vad att göra??? Sagt och gjort drog vi in en stund till Lund och fick några fina timmar ihop. Vi köpte oss varsin smoothie (C vitaminboost) och sedan en islatte på Stortorget medan vi lyssnade på blues. Barnen dansade och klättrade på stenen vid Stortorget medan vi satt i solen och njöt. 
Ella och sin jordgubbssmoothie
Ville gick och inspekterade det gröna växtliga kafét 
Ormbunkar me like:-) 

Hopp från stenen
Fångst!

Barnen spexade och hade kul

Ella i sin nya keps med djur från hm
Hej och hå
Tittut!

Drickpaus i värmen.

För mina sista slantar shoppade jag en pilatesboll på Erikshjälpen och ett par tretorn gummistövlar till Ville att ha i höst för totalt 70 kr! Fett bra:-) så så fort jag blir frisk ska jag börja på med övningar som Lovisa visade! Ska bli kul. 

Trött mamma så orkade jag inte va med på bild. 

Mamma och Lovisa kom igår och vi satt i soffan och pratade sen blev det försent för film. Barnen sov till 8 idag - kors i taket. Ännu en moment 22 dag idag. Väldigt trött men inte så ont i halsen så några Ipren senare och lite vila kanske man orkar palla sig iväg till en lekpark? Hoppas det. 

Ha en fantastisk helg alla! Nu kom "jultomten" förbi och gav mig paket , gulligt! 
Söt tomte


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar