onsdag 4 juni 2014

Kidnappningspremiär

Ja imorgon är det alltså dags. För första gången på ett helt år ska jag alltså "ha barnen en eftermiddag" som inte är "vår egen veckodag". Jag ska sluta tidigt och hämta barnen för att sedan lämna tillbaka de. Jag "nappar de" sen lämnar de tillbaka. För mig känns det suveränt att kunna göra så och jag hoppas barnen upplever det som positivt. Jag börjar 5.30 inorgon och slutar 12 (komp) zzzzzzzz sen ska vi till simhallen. Mitt sår har läkt ok nu efter 3 v så äntligen kan jag bada. Ska bli kul att ha barnen för jag saknar de så att detta kanske kan "ta mig igenom veckan". Jag vet ju att de har det super hos Emma och Kolan men ja efter 3 dagar utan de känns det. Jag ska hämta Theodor också efter skolan så morgondagen kommer bjuda på kul!!!

Hela denna vecka har bjudit på saftiga arbetspass så det ska bli skönt att ha morgondagen kort. Ikväll satt jag med min chef och färdigställde ett "väldigt viktigt dokument"- spännande när något man själv skrivit ska upp bland de högsta instanserna i Sverige. Så nu hoppas vi på att det går vägen.

Efter jobbet träffade jag en av mina äldsta vänner från Öland fast som nu bor i Malmö.
Fantastiskt trevligt hade vi det och otroligt god mat (t-bone i Malmö). Blir mycket prat om barn, bebisar och utebliven sömn:-) 

Sandra sover i Hässleholm ikväll så nu väl hemma softar jag runt till jazzmusik i mysisar, petar näsan, klämmer finnar och fluffar håret - allt det där jag (man???) aldrig gör annars ha ha
Flöffigt 

Japp så imörn blir det kärt återseende på många plan. Me like. Sen äntligen är det fredag och då - då jobbar man:-) men efter jobb;-) blir det bio! Som jag längtat! 

Nähä. Sömnen. 

Blir ju naanig jag bara ser uret. 
Godnatt alla gamla rävar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar