torsdag 17 maj 2012

Caker på C

Japp då var man hemkommen från Cypern då och har varit på Cirkus, därav den klatschiga rubriken. Semestern var underbar (länkar till Kaddies blogg - www.flottforsmatt.blogspot.com ) så kan ni kolla bilder och höra hur vi hade det. Brun är jag, har badat i havet, hoppade från en klippa i turkost vatten och har umgåtts med min fina familj. Lite ångest hade jag när man gick där med barnvagnarna (läs plural) genom Das Partejtown evvaahahahahahahha - aka Ayia Napaen kväll och såg alla förberedelser i barerna. Hade stor lust att bara rymma, in bakom ett hus och dra på mig det klassiska vita partylinnet, upp med håret och fram med pumpsen för att sen dra in mig några shots och dansa dansa sådär galet hela natta... men tog istället ett hårt tag runt det vadderade handtaget kring barnvagnen och log istället åt min lilla 2 åring som var helt fashad av flygplanet på taket och den stora gitarren i djungeln... Två sidor av ett mynt.

Veckan som har gått har varit topp. Saknat mitt jobb lite så imorgon blir det att strukturera upp Dalbykontoret innan mina 3 månader som mammaledig tar vid. Kommer sakna mina kaffestunder och alla goa kunder men ser fram emot omänskligt många besök på Lomma Beach, dagsutflykter och pickningar i sommar tillsammans med barnen. Baownen.

Nästa helg drar jag och syster Y till Öland men innan dess får vi finbesök av Carolas gamla vän och hennes dotter samt min mor och far för det vankas 1 års kalas för Elsan. Ha på resan kom vi fram till att Ella har sinnes många nicks. Fråga oss inte varför. Just don't.
1. Ellan
2. Ellsan/Elsa
3. Bellsan/Bella/Bella Bus
4. Tjaaajsen
5. Tjejsbun/Tjejbun
6. Tjejbur
7. Tjesbunia

Nähä om man ska sova uret tickar mot kl 02...

Hoppar bäst som hoppar sist

Stoneface

Ville älskar nu att mysa genom att värma sin iskalla blöta kropp på mammas - varma och soliga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar