onsdag 24 november 2010

Myset hemma


God förmiddag allesammans! När man vaknar kl 06.00 så är kl 09.00 helt klart förmiddag=) Ville är fortfarande förkyld så det blir inte mycket sömn till övers för mig och Carola. Förra veckan satte jag upp tavellisterna och våra kort. Vi ska framkalla lite nya kort har vi sagt när vi får tid. Man ser inte korten så bra med det till vänster är från vår dag vid havet à la Österlen - den dag då vi bestämde att vi ville ha barn tillsammans, bilden i mitten är från Ölands södra udde, då vi firade vår första semester ihop, och bilden till höger är då vi gifte oss och jag är höggravid.

Skatten har börjat få i ordning på sin scraphörna, nu ska hyllorna upp imorgon och så ska vi köpa nya lampor, vi tänkte köra till miljögården, Mio och Bolagret och kolla om de har några fräcka lampor. Vi har ändå tänkt ha det ganska jordnära i sovrummet. Kanske tom investera i någon seriös växtlighet;-D

Skatt har fixar provisoriska lappar - allt ska vara i ordning och då skrivet på datorn


Villes söta ap-speldosa och hans härliga lampa

Igår var jag och äntligen catchade upp med underbaraste Sofia på cafét café o le. Supermysigt ställe - det Lundabor - kan jag rekommendera! Vi käkade supergod pasta som jag hade tänkt jag skulle laga ikväll.

Moi sippar äppeljuice

Idag onsdag ska jag köa spinning, håller på med ett nytt klassupplägg, inspirerad av Monika Björn, wiho, vi kommer köra tempoklass 75 - 85% med backe x 2 sen stående raksträcka i slutet, här ska övas bålstabilitet. Nu frulle sen iväg till jobbet. Lång dag idag också men ikväll är det Efterlysmys i soffan.

Pappa? Hittade du rätt adress hit?

Kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar